Ruzgarperisi ilk bebeğim anne sütü alıyordu tek .bu bebeğim anne sutude alıyor mama da. Bu de şükür ki uyuyor sakın çocuk. İlk kızım aylarca anamı ağlattı susmaz uyumazdi.sabahdan akşama kadar kucakta ..nir başka ülkede.kimsede yardım etmeden. Neler yaşadım tek başıma .kimse kimsenin ne çektiğini bilemez .bir anne olarak çok zorluk cektim.zayifliktan kemiklerim sayiliyordu.butun vücudum ağrısı aylarca.kucakta oturark uyurdum.bel agrimdan dolayı insan gibi yatamadım bile kaç ay.ac kaldığım zamanları biliyorum.yemek yapmaya yemeye fırsatım olmuyordu.geceyi aç aglayarak yatardim. onun için sozcuklerinize dikkat edin. Bu size yazdigim yasadiklarimin az bir kısmı. Daha neler var neler. Kimseyi kırmayın birinin hayatıyla ilgili bişey bilmeden