lceLady merhaba bizde bugun 2 aylık olduk.
Bizim kaka problemimiz uzun zsmandir var sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanırken de vardı 3-4 günde yapıyor genelde 8 gün yapmadığı bile oldu 8. Gün götürdük artık şurup verdiler 5 günü geçince kullan dediler. Şurubu içince yaptı. Baya ağlıyordu artık çok huzursuzdu.
10 güne kadar normal diyorlar yapmaması.