Melis1706 yigithanmom54 ahsabin modasi geceli cok oldu ben alirkende vardi hos durmuyor ben sadece gri aldim kizim var
aryig yigithanmom54 bence beyaz-gri oğlumun odası da aynı şekilde her gün odaya girince tekrar beğeniyorum 🤣
Gamzeliff Yaa beyaz gri takım aynısı bizde var sifonyer ustune gri sepet koyduk yatagin çatı kısmına da renkli top ışıklandırma gri bir avize çok şık oldu bjlursan fotoğrafını atayım🥰
yigithanmom54 Gamzeliff çok sevinirimm bende beyaz gri yada beyaz ahşap arasında çok kararsız kaldım 🤦♀️ hepsi çok güzel 😅
yigithanmom54 aryig ay evet sanırım bende beyaz gri alıcam ahşap beğeniyodum ama dediğiniz gibi gri daha popüler şuan gibi😂 Melis1706
Melis1706 yigithanmom54 ben citali adim yani evli almadim cunku yasi dahada buyudugunde kullanisli olsun bebeksi durmasin diye.birde benim inip cikma yeri kenarda ayak yerinden ortadan degil done done dusme tehlikesi olabilir diye dusunmustum sadece bir fikir olsun😌
yigithanmom54 Melis1706 teşekkür ederim evet inip çıkma yerinin ayak kenarında olması daha mantıklıymış olmazsa bir sorarım o şekilde yapılır mı diye bende düşmesinden korkarım şuan 15 aylık ama yine de küçük sonuçta 🥹