noluyasanagenemiros Kızlar geçen gün aşırı gazdan bebeğimi acile götürdük lavma yaptılar bağırsakları hep gurul guruldu ya mamadan ya da benim yediklerimden oldu diye düşünüyorum. Bebeğim şimdi de ishal olmuş nasıl geçer ne yapabilirim? Neden olmuş olabilir
queenmerve noluyasanagenemiros bebeğinizin besin alerjisi olabilir özellikle de süt iyi bir doktora gidin. Benim bebeğimde aynı şekilde oldu.
Minikkoalam0404 noluyasanagenemiros biz ishal döneminde probiyotik kullandık birde ben ishali kesen gıdalardan tükettim ishal yapan gıdalardan uzak durdum gecmiş olsun
Mferideb noluyasanagenemiros aynı durum benim başıma gelmişti laktoz intoleransından kaynaklı o gün çok fazla kaşar tüketmiştim ishal olmuştu baya bi doktor fazla yeme süte geçtiği için bebek sindiremiyor demişti
Mervetnl noluyasanagenemiros 40 günlük bebeğe lavman mı yaptılat gerçekten yazık ya valla bu doktorlarda bi garip. Muhtemelen gaz birikiyordur bağırsaklarında gaz için bişi kullanıyor musunuz?
Minikkoalam0404 queenmerve merhaba benimde ishal sonrası süt alerjisi olma ihtimali dediler ishal har başka belirtiniz varmıydı ve diyettemisiniz
DilekGunes queenmerve Bir şey soracağım benim bebeğimde aynı ama alerji testi yaptırdık yüksek olanda ezgama çıktı ama karnında ses geliyor 🤔 ( çikolata 🍫 alerjisin var ) sizce süt alerjisi olabilir mi
queenmerve Minikkoalam0404 bebişimin kakasında sünme var en belirgin özelliği bu böyle mukuslu bir yapı. Evet dikkat ediyorum süt ürünleri içeren şeylerin hepsi yasak. Hatta alerji yapılabilecek şeyleri de yeme dedi doktor. Zor bir durum. He bir de eğer bebeğiniz bu süreçte mamayla besleniyorsa özel bir mama var aptamilin doktor onu yazıyor raporlu bir mama
noluyasanagenemiros Mferideb inanın ben ne tükettim hiç bilmiyorum hatırlamıyorum bile. Ama aşure ve bulgur yediğimi hatırlıyorum bi gün öncesinde onlardan mı bilemiyorum. Dün hatta mama vereyim dedim bütün mamayı bardaktan boşalırcasına kustu bebeğim. Mama sma comfort
Mervetnl noluyasanagenemiros nurse şurup var bide onu denesenize damla sabsimplex ile aynıymış bize sabsimplex hiç İyi gelmeyinxe doktor bu şurubu önerdi. Veriyordum tırt tırt gaz çıkarırdı benim oğlum
OnderArasinAnnesi noluyasanagenemiros benim bebegim de çoklu besin alerjisi var malesef ki bu şekilde kusma da ishalde mukusta gaz da sürekli olan huzursuzluk da alerjik reaksiyon Bi alerji ve immünoloji doktoruna gidin derim direk gidemiyorsunuz yanliz çocuk doktorunuzun o bölümü açması gerekiyor şikayetlerinizi ve şüphenizi söylerseniz açacaktır birde dikkat edin bu şikayetler hangi besini yiyince artıyor süt yumurta yada buğday vs olabilir.
OnderArasinAnnesi noluyasanagenemiros birde mamasının içinde de süt ürünü vs oluyor o yüzden sindirememis olabilir. Özel mama kullanması gerekir şayet öyle Bi durum söz konusu olursa. Gün içinde özellikle uykuya geçiş yada uykuda da huzursuzluk var mı acaba başka Bi şikayetiniz var mı? Birde malesef ki yoğun gaz görünce doktorlar lavanta yapıyorlar. Damla olarakta fayda etmiyorsa nutrigen neowind gaz damlası dışında hiç bir damla ise yaramamisti bize oneririm
sadekahve_bitter noluyasanagenemiros probiyotik kullanın. şeftali, muz, pirinç lapası, yoğurt, ayran, patates siz yiyin sütten geçer inşallah
Esra3320 Mervetnl samsiplex iyi gelmedi derken. Benimde bebeğim ishal gibi o damlayı kullanıyoruz ondan kaynaklı mı acaba?
noluyasanagenemiros OnderArasinAnnesi uyurken gazını çıkartmak için uyanıyor sadece bide 2 gündür yediğini kusuyo dün mamasının hepsini çıkarttı şimdi emdiğini kesik ve sünen bi kusmuk oldu dün ki dümdüz sütü kusmuştu 😞
Mervetnl Esra3320 bizde başta ishal feğil ama çok sık kaka yaptırdı sonra yavrum kıvrandı gazdan hiç ağlamazdı o süre ağlamaya başladı yani bize yaramadı başka doktora götürdüm hemen değiştirdi demekki İyi gelmemiş inatlaşmayalım dedim sonra rahatladı 40’ı yeni çıkmıştı gittiğimde. Bence sizde değiştirmeyi bi deneyin.