Sapsikanne Fincan kiwi koala kullanıyorum memnunum bence sağlam güzel bir ürün katlanınca yer de kaplamıyor
Fincan Sapsikanne ay teşekkür ederim cevap için. Birkaç soru sorabilir miyim. Ön sehpası çıkıyor ayak koyma yeri düşüyor falan diyen olmuş öyle sorunlar oldu mu sizde. Sizce olumsuz yönü var mı. En önemli şeyi de kılıfı bebeği terletiyor mu
Sapsikanne Fincan sehpayı güzel oturtursanız çıkmaz ayak kısmını bebeğim 18 aylık olduğu için artık kullanmıyorum ama daha önce de çıktığını hatırlamıyorum kılıfı da güzel bence terletmiyor bence güzel ürün yine olsa yine bunu alırım