sinifogretmenielif Merhaba bebeğim 4 ay 11 günlük bestiron damlaya başladım ama kaç damla olacağı yazmıyor. 4-10 yaş arası diyor. Kaç damla kullanmalıyız var mı bilen acaba
benimbebegim sinifogretmenielif Ben kilosuna 1 damla kullanıyorum 4 aydan beri arttırarak devam ediyorum öyle demişti doktorumuz
Tahaaaa Benim çocuğum 5 ay 19 günlük oldu daha başlayamadim aldım evde duruyor çünkü iki saat aç kalması gerekiyor dediler ama hiç o iki saati ayarlayamadim sizler nasıl veriyorsunuz
sinifogretmenielif Tahaaaa ben bir kaç gün oldu başlayalı yarım saat bir saat bekledim iki saat uzun bekleyemez şu an bebeğim. Kilosuna göre veriyormuşuz 7 kiloysa 7 damla gibi
benimbebegim Tahaaaa Bize hiç öyle demediler ben kahvaltıdan yarım saat sonra veriyorum 9 aylık şuan geçen hafta kan testlerini de yaptırdım gayet güzel çıktı sonuçlar
Ceylanbebek27 Kızlar bende kullanıyorum 11 aylık oğlumun boğazına yapışıyor ama ,bir defasında ölüyordu çocuğum nefesi gitti yapısı biraz boğaza yapışıyor hemen üstünden su veriyorum ben
Ceylanbebek27 Umena Nasıl bişey varmı anlamadım .Zeytinyağlı yapısı biraz yoğun gibi boğazına yapışıyor her verdiğimde