Geçen hafta bırakmış biri olarak yazıyorum sabah 2-3defa emzirdim ve öğlen siyah bantla bantladjm ögg olmuş pis olmuş dedim ve birdaha emzirmedim bi göğsüm şişti benim ağrı olmadı ama dokununca çarpınca acıdı ağrı kesici yuttum bi kere 10gün sonunda göğsümün şişliği kendiliğinden inmişti hiç sağım yapmadım zaten sağımda yapmayın diyorlar