Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve kızamık iğnesi war . Bu kızamık aşısında yumurtaya alerjisi olup olmadığı önemliymiş. Ve kızımın yumurta sarısına alerjisi war sağlık ocağı emin olmak ıcın alerji testı yaptırın rapor alın duruma göre iğne olmaz dedi .. başına byle bişey gelen var mı süreç nasıldı