23 atlık oğlumun ishalden sonra iyileşmesine rağmen iştahsızlığı devam ediyor sevdiği şeyleri bile yemiyor eskiden böyle değildi birden değişti. Kan tahlili yaptıracağız. Siz hangi iştah açıcı şurubu kullanıyorsunuz kullanıp memnun kaldığınız varsa önerir misiniz ?