askmoglum bende emzirirken 6 ay kullandim.emziren annelere özel oldugu icin bebekte sıkıntı yaratmıyor. Önemli olan hergun ayni saatte iciyor olmaniz. Beni psikolojik anlamda cok etkiledi surekli basim dönüyormuş bayilacakmisim gibi hissediyordum kalp carpintisi yapiyordu. Sonunda birakma karari aldim artik kullanmıyorum