Defneeminannesi Kızlar dün doğum yaptım. Omuz kemiklerim bıçakla ayrılıyor gibi hissediyorum. Hemşireler gazdan dedi ama sürekli yapıyorum gazımı. Başına gelen var mı
Seyturak Defneeminannesi bendede olmuştu ameliyat esnasında çıplak olduğum için üşüttüğüm söylendi hemen kas gevşetici ve sıcak su torbası verdiler
dtml Defneeminannesi doğum yaptığımda sabaha karşı sağ omzumun ağrısından çığlık atacaktım ben de. Hemşiremiz hemen sıcak su torbası getirmişti işe yaradı.
Sedoa_ Defneeminannesi benim de öyleydi sürekli sade kahve iç sütsüz. Spinali atman lazım vücuttan. Felçli gibi kalırdım omzumdan
Daphnemom Aynen gaz ağrısı sağ omuz, sırt üstü yatayım dediğimde nefessiz kalmıştım öyle bir ağrı… benim omzuma ısı uygulamışlardı 2.günün akşamına doğru geçmişti. Bu arada hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün 🌸
Lutfiye_yangoz Defneeminannesi beni doğumda en zorlayan şey omuz ağrısı oldu nefes alamıyordum bıçak saplaniyordu sanki ağladım sabaha kadar 4 gün çektim eve geldim geçmedi doktoru aradım geçecek dedi geçene kadar uyuyamadim geçti şükür sonra kendiliğinden
Arvenim Defneeminannesi benim de öyleydi hemşireler gaz problemin olursa omuzlarım sırtın ağrır demişti. ben gaz çıkaramamıştım. Gerçekten de gazım geldikçe sırtım, omzum aşırı ağrıyordu. 1 haftaya geçti
Minel-inannesi Defneeminannesi evladinizi saglikla büyütün inşallah ☺️ o masaya yatmanin stresi ne kadar gaz cikarsanizda kolaylikla gecmiyo. Biz kupa cekip kas gevsetici surduk benim dogumundan sonra anca rahatlamistim.