Meyhoss 1gulceninannesi evolvia rp mi yazdılar.Bende hem anne sütü artı mama veriyorum sütüm çok yeterli gelmediği için.
1gulceninannesi Meyhoss evet bize de onu verdi doktorumuz. Benim de diyete başlayınca stresten baya bitiyordu neredeyse sütüm. Ama biraz inatlaştım çok sık emzirdim ve sürekli kendimi sağdım. Öyle öyle normal şuan çok da değil yetiyor gibi..
1gulceninannesi Cemile45 alerji için tek belirti o olamaz ki.. genelde bebekler o dönemde gazlı olur zaten. Acele etmeyin derim ben.
Meyhoss 1gulceninannesi emziriyorum sağıyorum da tek göğüsten 60 bazen 30 cc çıkıyor.Bu gidişle kesilecek gibi düşünüyorum bakalım hayırlısı eğer mamaya başlayacak olursanız da vanilya şurubu damlatın birkaç damla bebek o şekilde kabul ediyor mamayı
Seval-Yagiz 1gulceninannesi Kusması ne zaman durdu acaba bizimde aşırı kusma var fışkırtma tarzı neye alerjisi olduğunu bilmiyorum IgE pozitif yazıyor randevumuz ayın 8 inde reflü gibi kusuyor hırıltısı var ama hasta değil ciğerleri temiz dedi doktor gürültü kaka aşırı gaz sanırım bizimkisi bağırsak ve solunum tepkili
1gulceninannesi Seval-Yagiz kusmamız tamamen durmadı malesef ama çok çok azaldı. Bizim de fışkırır tarzda oluyordu. Gürültülü kaka hırıltı ve diğer tüm belirtilerimiz süt ürünlerini kesince 15 günde kesildi. ıgE herhangi bir şeye alerjisi olduğunu gösteriyor. Siz kaç aylıksınız ?? Emziriyorsanız diyet yapıp deneyerek belirleyebilirsiniz büyük ihtimalle.
1gulceninannesi Meyhoss inşallah kesilmez bol bol tahin, hurma, dereotu , incir tüketin dokunmuyorsa.. baya faydalı oldu bende. Mamaya direk vanilya toz olarak mı atılıyor ?
Cansuakbulutyilmaz Meyhoss bizimde kusma hirilti gaz sorunumuz var kusmalar azalmaya basladi hickirikta vardi oda azalmaya baslari hirilti hala devam. Gazda gaz damlasiyla cizmeye caliiyorum. Kakada kan gormedim yesil de degil ama bazem cok civik oluyor putursuz bazen puturlu. Sut urunlerine dikkat ediyorum yumurtaya falan hic yemiyorum degil ama azalttim alerji belirtisi konmadi bize doktor refluden kusma ve hirilti olabilir dedigi.icin
Meyhoss Cansuakbulutyilmaz hırıltı geçmesi için doktor ilaç vs verdi mi yoksa kendiliğinden mi azalmaya başladı ?
Cansuakbulutyilmaz Meyhoss ilac vermedi azalmada cok az refluden dolayidir dedi cigerlerini dinledi birsey yok burun tikaniyo ondan dolayi hirilti olusuyor burnunu ac dedi actikca hirilti azalmaya basladi