Gaz problemi var bebeğimin. Kolik zaten. Bazı geceler hastanede buluyoruz kendimizi. Doğduğundan beri sabaha karşı 6-7 gibi uyuyor gündüz uykuları 15,20 dk. 1 saat olunca şaşırıyorum. Sürekli kucağımda uyanık olduğu zamanda. Ben böyle bi şey görmedim. Akşam 9 da başlıyorum uyutmaya çalışıyorum denememişim şey kalmadı. Artık dayanacak gücüm de kalmadı. Bir de işlerim oluyor çalışmaya çalışıyorum. Bakıcı bulamıyorum😔 ne yapacağımı şaşırdım bi akıl verseniz ne yapmam gerekiyor