Normalde kesintisiz uyuyan bir bebek yani gece uyur sabah kalkar en fazla bir kez uyanırdı . Dedim yavaş yavaş bıraktırayım emzirmeyi denemez olsaydım artık kendini ifade etmeye başladı biraz aç diyor göğsüme dokunup emziği atıyor ağlıyor gece kaç kez uyanıyor artık saymayı bıraktım sinirlerimiz bozuldu eşimle çocuk uyanıyor emziği veriyorum verince susar uyur direk emziği atıyor bağıra çağıra ağlıyor ve meme vermeden de susmuyor diş mi acaba dedim gelen giden de yok göremiyorum da yani ay mahvoldum ya sırtım ağrıyor artık uykularım çok kötü gündüz mal gibi oluyorum ne yapacağımı şaşırdım tavsiyelere açığım .