Minnospanda Uyanık ve yaşamış olanlar yazarsa sevinirim. Biraz önce uyandigim da ayak parmaklarimda bi sızı hissettim ilk 3 parmağımda filan, ama birden giriyor sızı bikac saniye sürüyor tekrar geçiyor neden olur ki acaba
Melis1706 Minnospanda kasların kasıliyordur ayaginin altindan mi geriliyor boyle.benim.hamileyken cok olurdu ayagimi fazla gerdirmemeye calisiyordum
Minnospanda Melis1706 ya parmaklarım sızlıyor anlamadim ki böyle 5 10 saniye sürüyor geçiyor sonra tekrar