Cemile45 bizim doktorumuz kakada kan, kafada döküntü ve kusma olmadığı sürece ben diyet vermiyorum dedi. Sanırım alerjinin de derecesi var. Hiç canını sıkma. Artık neredeyse bütün bebeklerde alerji oluyor, sonra da kendiliğinden geçiyor. Belki sizinki de çok ileri düzeyde değildir. Bence başka bi doktora tekrar göster.