Aynur-372 bence çok tehlikeli. Eskilere göre çocuğa olan her hastalık, ağlama vs. Nazardan olduğuna inandıkları için onlar bilmiyorlardı. Mesela oğluma yoğurt aşırı gaz yapmıştı ve birkaç ay sadece biraz biraz verdim. Sonradan alıştı. Karpuz ishal yapmıştı. Mamalar zaten bir dert. Eee bu çocuğun alerjisi varsa ne yapacaksınız? Bir kabızı ishali iyileştirmek bile kolay değilken bebeğinize yazık değil mi? Oğlumda hiçbir alerjik belirti yoktu ama yine de çok dikkat ettim. O eskilerin yetiştirdiği çocuklarda şeker, tansiyon, kalp… aklınıza gelmeyecek hastalık mevcut. Farkında mısınız? İlaç içmeyen 50-65 yaş yok. Çok nadirdir. Hepsi hasta maalesef. Beslenme çok önemli. Mesela teyzem inek sütüyle büyümüş ama böyle bağımlısıymış. Şimdi iltihaplı romatizma hastası. Bir bağlantısı yok gibi değil mi? Genetik gibi. Ama değil. Doğrudan bağlantılı. Çünkü süt sandığımız gibi kemik gelişimine yaramıyor. Böyle daha çok örneği var. 3 gün denemezsiniz ama gözetimli beslersiniz. Kasmanıza gerek yok. Zaten ön beş gün böyle geçiyor sonra yavaş yavaş yediriyorsunuz.