Sirius0206 Yarın kendi aracımızla elazığdan antalyaya gideceğiz tatile. bebeğim 2 aylık. Yaklaşık 14 saatlik bir yolculuk olacak. Sizce nasıl geçer tecrübeli olanınız var mı ne önerirsiniz