Kızlar 12 ay 20 günlük kızım bugün kalktı 2-3 adım attı düştü sonra kalktı tekrarladı yine adım attı düştü hiç panik vs yapmadım bi anda oldu şok oldum kaldım öylece sevinçten zaten. Sonra devamı gelmedi süreç nasıl oluyor acaba tekrar dener mi çok heyecanlıyım tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim☺️