Seaaaa Kızlar bebeğim 9aylık emziriyorum 6aylıkken adet olmuştum 2aydır düzenli oluyordum ama bu ay olmadım normalde ayın 10u ila 20si arasında oluyordum hep biara kahverengi leke geliyordu devamı gelmedi test yaptım negatifti napsam ya bilmiyorum