Mavisanneee Merhaba bebeğim için kaliteli ancak bütçe anlamında da çok yormayacak bir mama sandalyesi arayışındayım . Tecrübe ve önerilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim .
gencmom_ Mavisanneee açıkcası şöyle diyim kızım sadece 1 bucuk ay falan kullandı sonra ona oturmadı tepesine oturmaya başladı sıkıldı vb 😂 iyi ki çok para vermemişim dedim daha çok yerde oturup yemeyi seviyor ama sizin içinize sinen neyse onu alın