Mavileo halimden memnunum daha doğrusu memnun olmak zorundayım elimden bir şey gelmediği için… Şu an o kadar garip bir haldeyiz ki ülkede fasfakirler, fakirler ve aşırı zenginler var. Orta direk kırıldı. Tatile geldik antalyadayız, evlendiğimiz sene kendimizi çok yoksun bırakmadan 5 yıldızlı bir otele gidebiliyorduk 4 5 gece şu anki maaşın 4te biriyle üstelik. Şimdi tatil dediysem bir akrabamızın evine geldik işte arada denize falan gidiyoruz 😂😂 öyle bir tatil. Lara’da aşıır aşıırıı lüks otellerin olduğu bir bölge var Türkiye değil gibi. Dün eşim orayı göstereyim sana gidemeyiz ama en azından orada öyle bir yer olduğunu bil diye götürdü canım benim sağ olsun 😂 o kadar lüks ki her şey biz arabanın camına yağışmış izleyerek geçiyoruz otellerin önünden, oteller tıklım tık, bir kadın da çocuğuyla oturmuş bir otelin karşısındaki lokantanın çöpünden yiyebilecek bir şeyler bulmaya çalışıyor… çok kötü durumdayız. İçler acısı. Rabbim yardımcısı olsun herkesin.