Alerjikrinit Bebeğimin eli böyle olmuş yüzünde ve vücudunda çok fazla bir şey yok sinek ısırıkları var sadece ne olabilir bilen var mı sabah hemen doktora gidicem diğer elinde bir şey yok
gencmom_ Alerjikrinit sinek ısırığı gibi ama su toplamış gibi bence getirin hastaneye zehirli sivrisinekler varmış
Alerjikrinit gencmom_ sinek ısırığı alerji yapmıştır diyor annem ama ilk defa görüyorum böyle bir şey korktum şuan ateşi falan yok gün içinde de huysuz değildi
elsasmbl El ayak ağız hastalığı olabilirmi bi araştırın isterseniz bu arada cok salgin var bu hastalıkta tabikide yarın bi doktora danışın geçmiş olsun
Alerjikrinit Oglusum5357 sadece bir elinde var diye olabilir mi bilmiyorum annem sinek ısırığı alerjisi diyor ama şuan çok endişelendim
elsasmbl Alerjikrinit evet annenizin dediği gibide olabilir bence ilk kendi doktoru varsa çocuk doktoruna götürün eğer onluk bişey yoksa zaten yonlendirir eğer özele gidicekseniz kayit yaptırmadan kapıdan doktora danışıp bakarmi yoksa dermatolgami gidim diye ona göre kayit yaptirin boşuna paranız gitmesin 🥰
Alerjikrinit elsasmbl annemlerdeyiz şehir dışında başka doktora gidicem. Çok mantıklı teşekkür ederim