Arkadaşlar merhaba. Biz 6 ay 11 günlüğüz tadımlara başladık 3 gün kuralıyla gidiyoruz. Meyvelerdeyiz. Bunlar da bittikten sonra bu ay tek öğün olacak şekilde çorba vs geçmeli miyim? 7.ay kahvaltı menüsünü de eklemeyi düşünüyorum. Hepsini sırayla tattırdığım için ne alerji yapacak yapmayacak bilemiyorum. Bir de şöyle bir sorum olacak kaşık mamalarından hangilerini veriyorsunuz veya vermeli miyim sizce? Bunun dışında kendin muhallebi yap diyeniniz var mı süreç nasıl işlemeli biraz bana destek olabilir misiniz? İlk bebeğim ve şuan anne sütü almasına rağmen sanki biraz bocalarsam aç kalır mı yapacak hiçbir tarif bulamazsam diye hep endişeleniyorum ara ara. Fikirlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼 🌸