Ben de normal başlayan doğumun zorunlu sezeryana döndü ve aynı anda 2 doğum yapmış fivi oldum resmen. Başlarda idrar kaçırma vardı sonra zamanla düzeldi. Bebeğim 7.5 aylık belki sizşn enfeksiyon vardır. Ya da benim tam açılma olmadığı için ileri düzeyde bir kaçırma yaşamadım kadın doğuma görünün bence çekilecek bir durum değil 😐