tutubaby Fazla zorluyorlarmış pes edip bıramtırmak için 2 günden falan bırakıp giden çok olmuş mesela ama torpiliniz varsa rahatsınız açıkcası çünkü cok fazla yapan varmış Ama benim eşim başından beri çok emek verdi çalıştı rabbim kimsenin emeğini yedirtmesin onu beklerken ben ondan daha stres oldum 1 haftdır elinde olmuyor insanın