Oykuasena19_
Oykuasena19_ kesinlikle öyle değil asla kaba değil gayet rahatlatıcı ve burnu havada değil çocuklarla çok güzel sakalasıyor şahsen bana yenge hanım diye hitap ediyor bir kere gidin memnun kalacagınıza eminim ben 6 senedir oğlumu 3 senedir kızımı götürüyorum