Bensuuu1 önce bir ortopedi sonra çocuk endokrinolojiye gösterin benim oğlumda iki bacağındada açıklık var önlem için önce ortopediye sonra çocuk endokrinolojiye gittik ilerde sıkıntı yaşamasın diye şükürki fizyolojik çıktı en geç 3 yaşına kadar düzelir korkacak birşey yok dendi sizde mutlaka götürün erken önlem ileride acı çekmesini azaltır