Nuray41 sanıyorum yalnızca gebelik testi istiyorlar. Ben gitmeden aramıştım onlar bana regli olduğumda tekrar aramamı 3. Günü için randvu oluşturcaklarını söylediler 3. Gün taktırmıştım saat vermişlerdi. 10 yıllık takıyorlar sonrasında 2 hafta geçince kontrole kadın doğum doktoruna gitmiştim yerinde mi vs gibi şeylere baktı. Sonra 1 sene dolunca gittim her sene kontrol dedi doktor zaten ultrasonla bakıyorlar vajinal muayene yapmadı