Herkese iyi geceler.
Spryel ile korunuyorum fakat 2 aydır regl olmuyorum içimde bir şüphe oluştu bende test yaptım bir baktım çift çizgi neyse dedim yanlıştır falan akşamına sandalyeden sırt üstü düştüm ve kasık bölgemde ve belimde ağrılar oluştu ama bi kanama falan olmadı (test sonucuna göre söylüyorum bunu hamile olsam o düşmeye kesin düşük yapardım) ertesi gün yeni test aldım yaptım ve bu sefer tek çizgi dedim tamam hamile değilim üzerinden 2 gün geçti hafif hafif pembemsi kekler gelmeye başladı regl oluyorum dedim ama öyle bi ağrı var ki kasıklarımda çok afedersiniz popoma kadar ağrı hissediyorum aynı zamanda pıhtı şekilde parçalar oluyor sizce hamilemiydim düşükmü yapıyorum?( Doktora git diyecekler olacak yarın için randevu aldım fakat tedirgin olduğum için sormak istedim sizlere)