Oğlumun süt alerjisi var. 5 aydır diyetteyim. Hep aynı şeyleri yemekten çok sıkıldım. Özellikle tatlı konusunda çok sıkıntı yaşıyorum. Sütü halletsem tereyağı,krema lazım oluyor. Yaptığınız kolay, lezzetli tarifler var mı ? Paylaşırsanız çok sevinirim.