Bebeğim 2 ay 7 günlükken sünnet ettirdik,şuan 2 ay 25 günlüğüz.Devlet hastanesinde sünnet oldu.Hicbir problem yaşamadık.Bize göre kendini keşfetmeye başlamadan sünnet olması daha mantıklı geldi.Kendini kesfettiginde acisi agrisi eli hep oraya gider diye dusunduk