Madamella 2 ay 6 günlük sadece anne sütü alan bebeğim var 3-4 günde bir kaka yapıyor ama 10 güne kadar normal diyor doktorlar. Eğer bebeğiniz alt tarafından gazını cikariyorsa çok fazla huzursuzluğu yoksa müdahale etmeyin ama ağrısı varsa zorluk yaşıyorsa çay kaşığı ile verebilirsiniz. Ben kırkınin içinde falan vermiştim. Şimdilerde fazla vermiyorum kendim rezene çayı içiyorum iyi geliyor bazen de bebeğime veriyorum rezeneden