Nursahmetyusufaras00 oğlum 3 buçuk yaşında, parkta oynamaya bayılıyor akşamüstü hava çok güzel çıkılacak gibi oluyor çıkıyoruz eşimle, hem sahil turu yapıyoruz hem çocuğumuz enerji atıyor sosyalleşiyor. Gün içinde anca sabah çıkarabiliyorum bazen parka. Onun dışında komşu çağırıyorum çocukları ile oynasın arkadaş edinsin vakit geçirsin diye. Birebir oyun seviyor, arkadaş arıyor artık. Benimle de birebir oyun oynamayı çok seviyor oyuncaklarını konuşturuyoruz evcilik oyunları, oyun hamuru ile çeşitli oyunlar, araba ile otopark oyunları gibi gibi… Akülü araba sürüyor bisiklet biniyor scooter kullanıyor. Bu şekilde geçiyor günler ☺️