[url=https://hizliresim.com/nb6BOV][img]https://i.hizliresim.com/nb6BOV.jpg[/img][/url]
Bebeğim 3 Ay 8 günlük. Yaklaşık 1 haftadır boynunda bu şekilde minik minik kızarıklıklar görüyorum. Şampuan olarak mustela kullanıyoruz ama vücudunu yıkarken dalin kullanıyoruz. Dalinden kaynaklanıyor olabilir mi? Kıyafetindeki lekeleri domestosla çıkarıp 1 saat de elde yıkama ile yıkatıyorum makinada. Domestos da yapabilir mi? Veya biraz gıdısı olan bir bebek emerken oralarına çok süt geliyor ondan kaynaklanıyor olabilir mi? Başına gelen var ise aydınlatırsa çok sevinirim. Doktorumuza zaten gönderdim fotoğrafı ancak başına gelmiş kişilerden de tavsiye almak rahatlatıcak. Teşekkür ederim şimdiden.