NatashaRomanoff 1-2 saattir forumdayım özellikle saydım 17 tane reklam geldi. Postları okuyamıyorum zıttırı hemen reklam. Bende mi sorun var nasıl engellerim bu reklamları. Başka dikkat eden var mı buna benden başka acaba ? Yazarken bile reklam geldi şimdi !
[silindi] NatashaRomanoff Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz. Uygulamayı arka plana atıp tekrar Forum’a girilmesi halinde reklam ayarlarının sıfırlandığını ve yeniden başlatıldığını da belirtmek isterim. Çok rahatsız edici bir boyuttaysa(10 dakika altında gösterim) ve 1 günden fazla bu sorunu yaşıyorsanız verileri sıfırlayarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz. (Uygulama kayıt sistemi kullanmıyorsanız verileriniz silinir, sıfırlamadan yedeğini almanızı öneririm.)
Deletedmom_114 NatashaRomanoff Evet benimde öyle tam bırsey okuyorum reklam sinir oluyorum uygulamayı kapatıyorum Sayfa bebeklerle ilgili uyuturken sesini kısmayı unutuyorum bi bakıyorum reklam çıkınca oğlum sesine uyanıyor bir çözümü olsa keşke
NatashaRomanoff Reklamsız versiyonu yok mu yaa cidden sinir bozucu. Tamam parayı reklam kazandırıyor ama cidden sıkıyo
NatashaRomanoff [silindi] reklam geldiğinde bütün ekranı kapsıyor. Saati nasıl gösterebilirim bilemiyorum. Ama dediklerinizi deneyeceğim 👍🏻
NatashaRomanoff [silindi] kesinlikle 10-15 dk değil. Bir tane yaşlı kralın suda boğulma oyunuyla kirli pasaklı kızın sevgilisini başkasına kaptırma oyunu. Hep bunlar çıkıyor.
Musabbb [silindi] her dakika reklam geliyor son günler baya artdı bu problem eskiden böyle değildi bıktım artık ya trendyol da trendyol yani telefonda yüklü olmasa yükleyeceğim o derece 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
[silindi] NatashaRomanoff Yazdığım mail adresine gönderim sağlarsınız eğer daha hızlı çözüme ulaşacsktır. Birde diğer yolları izleyin ☺️