benaslindayohum_ benim bebeğim de öyleydi. Mama verince ıkınarak kakasını yapıyordu yüzü kızarıyordu 😅 Anne sütü de alıyor bir yandan. Mama anne sütünden daha yoğun olduğu için öyle oluyor diye düşünüyordum. Kakasını yaptığı sürece hiç bir sorun yok merak etme. Ikınmayı kaka yapmayı da öğreniyorlar sonuç olarak. Kakasını gözlemle. Koyu renk yada katı kakası olursa doktora götür. Benim ki şuan 5.5 aylık. Hiç bir sorun yaşamadım 🌸