Ambrossia
Bende normal doğum istiyordum ama olmadı ameliyathaneden korkarım hep bir şey olcak uyanamam çıkamam ordan diyordum ama mecbur kaldık bende çok ağladım ameliyathaneye girene kadar sonrasında rahatladım şimdi gülüyorum kendime çocuk gibi ağladın boş boş strese soktun kendini diye :) henüz çok yeni lohusasınız durup durup bir şeyleri düşünüp ağlamanız normal.. bebeğim çok küçük diye ağladıım, evde tahin helva kalmadı diye ağladım hiç bir bahanem yoksa bile bebeğime bakıp ağladım 🙈 Rabbim sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin 🫶🏻