Kızlar oğlum 3,5 aylık bir kaç gündür ne mama yedirebiliyorum ne uyutabiliyorum kıyametler kopuyor ya neden olduğunu bi türlü çözemedim bugünde kaşıkla yedirdim mamayı artık onunda yatışını döktü yarısını içti işte neden böyle olur ki çok yorgunum 😞😞😞