18 haftalık gebeyim bugün doktora gittigimde işte 3lü tarama detaylı ultrason falan istedi bu haftalarda bunlar yapılıyo zaten ama çocuk kardiyolojisindende randevu almamı söyledi umarım bi sorun yoktur doktor acaba herkezdenmi bu haftada istiyor yoksa benim ultrasonda bi şey gördüde ondanmi istedi sizdende istedimi doktorlariniz