Bir cokkez emzik aldım ve hepsini kaybetti bulamadık ve artık almamaya karar verdim 2 gündür emziksiz uyuyoruz miss gibi
Biraz erken uyanıyor ama olsun razıyım alışana kadar idare edicem :)
Sıra bez de :))) sizlerin emzik bırakma süreçleriniz nasıl ilerledi benimki arada bir emzik ver diyor annecim emzigini kaybettik bulamıyorum dedim artık sormuyor :)