Bir kızım var 11 aylık ve doğduğundan beri uyku sorunumuz var. Kolik bebek dediler ama artık kolik falan kalmadı. Ne yaparsam yapayım uyumuyor kendisi, gece de çok uyanıyor. Psikolojim bozuldu artık 🥲 üstelik uyku eğitimi de aldık çok meşhur birinden ama daha beter çıldırdı çocuk. Şu an beşiğinde ayağa kalkıyor ve ıııııııııı diye bağırıyor asla yatmıyor. Ne yapcam ben bu cadıyla 🤦🏻♀️ nasıl kolay uyumasını sağlıycam 🤦🏻♀️ bir de benden başkasında da uyumuyor yani bir durum olsa hastaneye falan gitsek kimseye bırakamıyorum 🤦🏻♀️ Allah aşkına yardım edin 🥲imdat diye bağırcam şimdi 🥲