Merhaba arkadaşlar, kızım 18 aylık. Tuvalet eğitimine hazır mı nasıl anlayacağım. Şunu fark ettim, önce bezine çişini yaptiktan sonra cisss diyordu, bu aralar tam yaparken cisss diyor. Bazen bezini taktırmak istemiyor. Evde bezsiz geziyor, ee haliyle kazalar oluyor. Gün içerisinde çişin gelirse söyle annecim diyorum, lazimlik aldım tanıttim falan ama doğru yolda miyim, yoksa erken mi, ayy çok tecrübesizim. Yanlış yapıp ters tepmesin istiyorum. Ne diyorsunuz sevgili anneler?