Prenss_Annesi 3ay 18 günlük yaklaşık 2 saattir ağlıyor içli içli kakasını 2 defa yeşil yaptı sonra düzeldi kucağıma alınca dahi yüzümü gözümü parçalamak istyormuş gbi yapıyor kulağımı ağırıyor acaba çok merak ediyorm çok zor bebekler hasta olmasn 😣
Birgullll3 Prenss_Annesi benim oğlum 3 ay 4 günlük kolik bir bebek çok içli içli ağlamasının nedeni mama istiyor ya da uykusu çok ağır geldi veyatta kolileri. Bende yaşıyorum. Ve sizin gibi kulağımı ara ara hissetmiyorum. ve çocuğum artık yabancıları yani anne baba dışında duyan sesleri duyunca korkup içli içli ağlamaya başlıyor. Ev ortamından uzaklaşalım başka yere gidelim anlıyor sanırsam
24_06_2019 Prenss_Annesi bi sıkıntısı vardır canım. Yeşil yaptığına göre üşütmüş olmalı. Karnı felan ağrıyor olabilir mi ?
Poncikbirannis Prenss_Annesi alerji uzmanı bir çocuk doktoru bulup ona götürün bebeğinizi belki süt alerjisi vardır.
Prenss_Annesi 24_06_2019 ovaladım kucağıma alıp gezdirdim falan sakinleştremiyorm şusn biraz sustu ama başlıyor hemen😞
Prenss_Annesi Poncikbirannis alerjik mamalrdamı oluyor yani ondan dedim🙄farklı kullanablcğmz ama ilk defa bu durumla karşılaşyorx
Poncikbirannis Prenss_Annesi alerji mamadan veya anne sütünden olmaz ki. Doğuştan olan birşey genelde. Siz bir doktora danışın en iyisi