Dişimin çekilmesi lazım bir senedir çekiyorum korkudan gidemedim biliyorum iğneden sonra birşey olmuyor ama o iğne diş çekim sesi aletler falan beni korkutuyor sedasyon yaptıracak gücüm yok çok pahalı.
Sakinleştirici vurulup gitsem diye düşündüm hastane öyle vurur mu bilmiyorum.
Birde sakinleştirici vurulunca nasıl hissedeceğim korkum gider mi lütfen yardım artık dayanamıyorum.