İyi geceler hanımlar dünden beri ara ara öksürük var bu akşam üzerinden beri de hafif ateş var calpol verdim sirkeli su yapıp çoraplarını ıslattım ayağına geçirdim birde ayağının altına viks sürdüm öksürüğe iyi geliyormuş ama keyifsiz tabi ekstra ne yapabilirim yarın için doktordan randevu aldım gideceğim ama yarına kadar rahatlatmak için başka ne önerirsiniz