Minikfarem biz 25 gün kadar yoğun bakımda kaldık erken doğum olduğu için. Sağolsun orada ki hemşirelerle görüşmüştüm kontroller için hangi doktoru önerirsiniz diye onlarda Fevziye hanımı söylemişlerdi bizim doktorumuz o yüzden yazmak istedim. Detaylı inceliyor herseyi biz memnun kaldık açıkcası