minikkus22 yanımda şişeyle geziyorum midem su içmekten patlicak bütün vitaminli süt yapan şeyleri denedim ama olmuyor sebebini bı turlu anlamıyorum, yarım saat-45 dk emziriyorum yine açlıktan ağlıyor ertesi gün mesela 30 dakika sagmaya çalışıyorum düşünnun 30 dakika da 40 Cc süt çıkıyor mecbur mama ile besleniyor ama mama hazırlamak onun ılımasini beklemek o kadar sorun ki sütüm gelseydi direk emzirirdim hiç sorun olmazdı 🙄