Hanımlar yarın sabah 11de disci randevum var . 4 saat emzirmemem gerektiğini söyledi doktor. Saat kaçta çıkarmam gerekiyor sütü. 10 bcukta emzirip gdicem kardeşim uyutucak . Bazen uzun uyuyor bazen kısa uyuyor. 4 saat sürmüyor ama uzun uyusa da . Sabah kaçta çıkarsam .icebilecegi kıvama gelir . Veya sabah 9 gibi çıkarsam kendi kendine eriyip isinsa bozulur mu 3 saatten fazla dışarda kaldığı için ?