Zeynebsmom Eymeninannesiyim sadece anne sütü mü öyleyse sırrını bana da söyleyin :)) maşallah bebişe 🧿
Eymeninannesiyim Zeynebsmom evet sadece anne sütü valla bende bilmiyorum ama çok su içiyorum sanırım faydası oluyor diye düşünüyorum 😀😀
ufkum1 Mugurs biz 8 gün küvezde yattık biraz sıkıntılar çektik şimdi 4 ay 16 günlüğüz 6800 üz biraz zayıfız
akillibidikcgty ufkum1 kilomuz ve günümüz aynı,zayıf değil bence,benim dr um gelişimi gayet iyi dedi.siz diğer arkadaşlara gire zayif olduğunu düşünüyorsunuz sanırım
Melek_asli32 Doram 300 gr mantıklı geliyor bana.biz soymuyoruz da onlarda soyun demiyor işte en iyisi 300 düşmek 😉
zeynepsalgar12 4 ay 9 günlük. 62 cm 6.200 bu aydan itibaren mamaya başladık meme mama olarak ilerliyoruz kızımla❤️ Bebelac kullanıyorum.. kullanan var mı bebeğinize kilo aldırıyor mu?
Doram ufkum1 bizde 4 aylıgız cnm 8.500 kılomuz 65 cm boyumuz oturmaya basladık desteklı,tutmayıda Öğrendi onceden tutabılıyodu ama bırakıyodu sımdı tutup ıstedıgı gıbı oynuyo 🕺yatırıncada yarıya kadar kalkabılıyo
ufkum1 Doram oo maşallah Allahım esirgesin bizden 1 buçuk kilo fazlasınız bize doktor daha 2 ay var oturmaya dedi
Momofkerem Melek_asli32 doktorumuzu beklerken bebeğimizi bezi temiz ince bir alt üst zıbın ve hırka ile tarttık doktorumuz gelince zıbına kadar soyar bezi temiz mi diye kontrol eder sadece bez ile tartar 350gr az çıktı bence 100 gr düşülmesi çokk az ortalama 300 gr düşülmeli kıyafet için